قیمت طراحی سایت وردپرس



زمانی که می‌خواهید یک سفارش طراحی سایت را بدهید، احتمالا با دیدن قیمت‌های متنوع سردرگم و گیج می‌شوید. شاید شرکت‌هایی را دیده باشید که با کمترین قیمت امکانات بسیاری ارائه می‌دهند و برخی نیز با وجود هزینه‌های سرسام آور، امکانات متعددی را در اختیار مشتری قرار نمی‌دهند. پس باید برای طراحی کردن سایت به سراغ کدام یک رفت؟ باید گفت یک سری نکات وجود دارند که در قیمت سایت وردپرس تاثیر میگذارند. برای مثال نوع سایت، مثلا شرکتی یا فروشگاهی بودن آن از عوامل تاثیرگذار روی هزینه طراحی سایت وردپرسی هستند. ما در ادامه تمامی این عوامل را بررسی کرده‌ایم‌، پس توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

قیمت طراحی قالب وردپرس

وردپرس سیستم مدیریتی است که محبوبیت زیادی در میان طراحان پیدا کرده است و روز به روز به این محبوبیت افزوده می‌شود. دلیل آن هم این است که در این سیستم می‌توان به راحتی قالب های متنوع و جذابی را طراحی نمود‌. در نتیجه کارفرما هر انتظاری که از سایت خود داشته باشد را با طراح در میان میگذارد و در کمترین زمان نتیجه را میبیند. یکی از فاکتورهایی که قیمت طراحی سایت وردپرس را متغیر میکند، همین طراحی قالب های متفاوت میباشد.

قیمت طراحی سایت وردپرس

دیگر عامل های تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت وردپرسی

همانطور که قبل تر ذکر کردیم، عوامل زیادی در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر دارند. در ادامه مطلع میشوید که این فاکتورها چه چیزهایی هستند.

اعتبار شرکتی که طراحی را به آن سپرده اید

از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت با قالب وردپرس ، اعتبار و تجربه شرکت انتخابی شما میباشد. شرکتی که تخصص، تجربه و مهارت بیشتری در این زمینه داشته باشد هزینه بیشتری را نیز دریافت خواهد کرد. اما این یک نکته منفی نیست، زیرا به نسبت هزینه ای که میکنید از نتیجه بهتر و حرفه ای تری بهره مند خواهید شد.

حال شاید برایتان سوال شده باشد که چطور بهترین شرکت طراحی وبسایت را پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال، مشاهده نمونه کارهای شرکت میباشد. معمولا این نمونه کارها در وبسایت خود آن شرکت قابل مشاهده میباشند و یا طراح سایت آن ها را به شما نشان خواهد داد. در نظر داشته باشید که برخی از شرکت ها خدمات دیگری مثل پشتیبانی، بهینه سازی و سئو نیز ارائه میدهند ‌که این مورد نیز در قیمت طراحی سایت وردپرس تاثیر میگذارد.

قیمت طراحی سایت وردپرس

ظاهر سایت

دیگر فاکتوری که قیمت طراحی سایت وردپرسی را تعیین میکند، ظاهر نهایی وبسایت میباشد. تمامی UI های لازم، یا همان رابط های کاربری به نحوی طراحی شوند که استانداردهای لازم را دارا باشند. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد! زیرا اولین چیزی که کاربر حین ورود به وبسایت میبیند ظاهر آن خواهد بود.

موضوع دیگر که از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد UXیا همان تجربه کاربری است. طراحی باید به گونه ای باشد که کاربر در کمترین زمان ممکن به هدف مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. هر چقدر UX کاربرپسندتر باشد قیمت طراحی سایت وردپرس بیشتر خواهد بود.

قیمت هاست

هزینه خرید هاست، کاملا به نوع فعالیت شما بستگی خواهد داشت. برای خرید هاست گزینه های متنوعی وجود دارد که سرور مجازی، اختصاصی و اشتراکی را میتوان نام برد.

توصیه میکنیم ابتدا از هاست های اشتراکی بهره بگیرید و بعد از آن بسته به نیازهایتان، امکانات سخت افزاری و تعداد کاربرها هاست را ارتقا دهید. با این اقدام میتوانید در هزینه طراحی سایت وردپرسی صرفه جویی زیادی کنید. قبل از طراحی سایت باید شرکت هاستینگ را برگزینید.

چند زبانه بودن سایت

کسب و کار خیلی از افراد محدود به ایران نشده و با کشورهای دیگر نیز ارتباط دارند. در این شرایط باید سایت آن ها چندزبانه باشد که همین روی قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر میگذارد و کمی نسبت به سایت های معمولی بیشتر است.

درج کردن اطلاعات

پس از طراحی، سایت خالی میباشدو هیچ اطلاعاتی درون آن نیست. تنها محتوای موجود در آن تعدادی محتوای پیش فرض و عکس نمونه میباشد. محتوای سایت ها شامل مواردی از جمله متن، محصولات، عکس، اطلاعات تماس و غیره است‌.

پر کردن محتوای سایت به دو صورت است. یا توسط کارفرما و یا توسط متخصص محتوا. استخدام متخصص محتوانویسی تاثیر مستقیم روی قیمت طراحی سایت وردپرس دارد. حالا در صورتی که این متخصص خود این محتوا را در سایت بارگذاری کند، باز هم هزینه بالاتر خواهد رفت.

قیمت طراحی سایت وردپرس

امکانات منحصر به فرد برای هر مشتری

سایت ها هرکدام یک سری ویژگی های پایه و استاندارد دارند. اما شما نیز قادرید بسته به نیازهایی که دارید یک سری امکانات جدید را به آن اضافه نمایید. هر چه این امکانات بیشتر بیشتر باشد، قیمت طراحی سایت وردپرس نیز بالاتر میرود.

آموزش کار کردن با سیستم مدیریت محتوا

بعد از تحویل گرفتن سایت، باید به سادگی قادر به کار کردن با پنل مدیریت آن باشید. به این منظور باید ابتدا آن را یاد بگیرید. به همین منظور باید این مسئله را از شرکت یاد بگیرید. برای آموزش کار کردن با پنل مدیریت سایت، این آموزش ها در اختیار شما قرار میگیرد‌:

  1. بعضی از شرکت ها از فیلم های آموزشی برای آموزش دادن نحوه کار با پنل مدیریت استفاده میکنند‌.
  2. شرکت هایی نیز وجود دارند ‌که طی یک جلسه حضوری و یا با بهره گرفتن از فایل های متنی، این آموزش را در اختیار کارفرما قرار میدهند.
  3. البته توجه داشته باشید شرکت هایی نیز وجود دارند که بدون هیچ آموزشی سایت را تحویل کارفرما میدهند.

این آموزش ها نیز روی قیمت طراحی سایت وردپرس تاثیر میگذارند. به یاد داشته باشید تمامی شرکت ها موظفند این آموزش را در اختیار شما قرار دهند. همچنین کیفیت و نحوه آموزش نیز باید بالا باشد‌.

پشتیبانی ماهانه یا سالانه

از نشانه های تعهد و توجه شرکت به سایت، پشتیبانی میباشد. بعد از اینکه سایت را تحویل گرفتید ممکن است حتی با وجود آموزش نیز با سوالاتی مواجه شوید. همچنین امکان دارد حین به روزرسانی قسمت های مختلف مثل افزونه ها با ارورهایی بر بخورید‌. در چنین شرایطی باید از یک متخصص کمک بگیرید‌.

بعضی شرکت ها این کار را به صورت رایگان انجام داده و برخی هزینه ای بابت آن دریافت میکنند که به هزینه طراحی سایت وردپرس میافزاید. این هزینه در مواردی در ابتدای کار دریافت خواهد شد و در موارد دیگر پس از مدتی محاسبه میشود.

قیمت طراحی سایت وردپرس

در نهایت به اینجا رسیدیم که ...

برای اینکه بخواهید از قیمت طراحی سایت وردپرسی مطلع شوید، اول از همه باید درک کنید که این هزینه به چه چیزهایی وابسته است. بعد از آن نیز باید یک شرکت معتبر و حرفه ای را برای این هدف انتخاب کنید. سپس بسته به نیازهای خود، امکانات هدف را مشخص کرده و طراحی سایت را سفارش میدهید‌. فراموش نکنید که هزینه طراحی سایت وردپرس باید معقول باشد و همیشه هزینه بالا به معنی یک کار بهتر نیست. پس حین انتخاب شرکت تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید.همچنین میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت سیلروب نسبت به طراحی سایت بی دردسر و مطمئن اقدام کنید.



مقالات مرتبط

زبان های طراحی وب سایت

در دنیای مدرن و دیجیتال امروز، وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به عنوان رابط اصلی بین سازمان‌ها و کاربران ایفای نقش می‌کنند. یک وب سایت موفق

Read More »
طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن و املاک

در دنیای امروزی پر از فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت به یکی از ابزارهای حیاتی برای جستجوی مسکن و خرید و فروش املاک تبدیل شده

Read More »
طراحی سایت املاک

طراحی سایت ارزان کرج

شاید آسان ترین و راحت ترین روش برای راه انداختن یک کسب و کار بدون هزینه‌های اضافه مثل اجاره، هزینه‌های آب و برق و گاز

Read More »
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها