سایت ارزان قیمت

سایت ارزان قیمت


عصر حاضر، عصر تکنولوژی است. مردم بیشتر تمایل دارند تا به راحت‌ترین و در دسترس‌ترین شیوه ممکن کارهای خود را پیش ببرند. اگر شما هم جزو مشاغلی هستید که با مردم و جامعه در ارتباطید، حتما جای خالی یک بستر آنلاین را در کسب و کار خود حس کرده‌اید. اما ممکن است به خاطر هزینه‌ی بالای برنامه‌نویسی از این کار منصرف شوید. این مقاله می‌تواند راهنمای خوبی برای داشتن یک سایت ارزان قیمت برای شما باشد.

سایت ارزان قیمت مناسب همه ی کسب و کارها

داشتن یک وبسایت شما را در بازار رقبا و همتایان خود در کورس نگه می‌دارد. اگر قبلا به طراحی سایت برای کسب و کارتان فکر کرده باشید، می‌دانید که هزینه برنامه‌نویسی برای یک وبسایت بسیار بالا است. همین موضوع می‌تواند بسیاری از کسانی قصد توسعه کار خود در بستر آنلاین دارند را از این تصمیم منصرف کند. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی که بودجه محدودی برای این کار دارند، خرید سایت ارزان قیمت است.

اما ساختار سایت ارزان قیمت به چه شکل است؟ برنامه‌نویسان و متخصصین این حوزه، cmsها را برای طراحی سایت ارزان قیمت به دنیا معرفی کرده‌اند. CMSها یا همان Content Management System در واقع نرم افزارهای مدیریت محتوا هستند که امروزه سهم بسیار زیادی در طراحی سایت‌ها دارند. CMSهای طراحی سایت، متن باز هستند. به این معنا که طراحان سایت به تمام کدهای هسته آن دسترسی دارند و می‌توانند بنا به نیاز کدها را ویرایش کنند.

در طول سالهای اخیر، نرم افزارهای مدیریت محتوای زیادی به بازار تکنولوژی و طراحی سایت معرفی شده‌اند. وردپرس، جوملا، دروپال، بلاگر و Website Tonight از جمله CMSهایی هستند که برای ساخت سایت به کار می‌روند. اما در این میان «وردپرس» نام آشناترین آنهاست. وردپرس که در میان سایت‌های طراحی شده با CMS، سهم 63 درصدی دارد، به عنوان محبوب‌ترین نرم افزارهای متن باز برای طراحی سایت ارزان قیمت شناخته می‌شود.

طراحی سایت ارزان قیمت

وردپرس، محبوب‌ترین CMS

بدون شک وردپرس یکی از محبوب‌ترین CMSها برای راه‌اندازی سایت ارزان قیمت است. این سیستم مدیریت محتوای متن باز، طی سال‌های اخیر به شدت مورد توجه وبلاگ نویسان، موسسه‌ها و شرکت‌ها و حتی صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. اما چرا در میان تمام CMSهای موجود در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت روز دنیا، وردپرس طرفداران بیشتری نسبت به سایر رقبای خود دارد؟ در ادامه این مطلب به دلایل محبوبیت این CMS می‌پردازیم.

راه اندازی در کوتاه‌ترین زمان

وقتی که تصمیم به خرید سایت ارزان قیمت با وردپرس می‌گیرید، دست کم تا 90% مسیر را طی کرده‌اید! چون تقریبا تمام کدهای لازم را در دست دارید. شما فقط یک فرد متخصص را برای راه‌اندازی صفحات و بخش‌های مورد نیازتان با استفاده از این کدها نیاز دارید. پس مسلما در زمان بسیار بسیار کوتاه‌تری نسبت به برنامه نویسی سایت از صفر، می‌توانید از سایت خود استفاده کنید.

هزینه کمتر برای راه‌اندازی و نگهداری

همانطور که گفتیم زمان اتمام یک پروژه وردپرسی بسیار کوتاه‌تر از یک سایت برنامه نویسی است. به علاوه برای یک سایت برنامه نویسی شما به افراد بیشتری نیاز دارید. یک تیم برنامه نویسی کامل، متشکل از برنامه نویس Backend، برنامه نویس Frontend، متخصص پایگاه داده، Developer و غیره. پر واضح است که هزینه لازم برای یک متخصص وردپرس در کمتر از یک ماه، قابل مقایسه با بودجه‌ای که باید برای یک پروژه برنامه نویسی کنار بگذارید نیست.

همچنین اگر سایت ارزان قیمت داشته باشید، اگر پس از اتمام پروژه به مشکلی مواجه برخوردید، برای برطرف کردن آن به مراتب هزینه پایین‌تر از یک سایت برنامه نویسی متحمل می‌شوید. به همین منوال اضافه کردن امکانات و صفحات جدید به سایتتان نیز برای شما دردسر کمتری خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت ارزان

امکان گسترش توسط برنامه نویسان

ممکن است شما به عنوان کسی که برای کسب و کار خود دنبال خرید سایت ارزان قیمت هستید، دغدغه‌هایی درباره امکانات وردپرس داشته باشید. از آنجا که وردپرس یک سیستمی است که از قبل طراحی شده، شاید این نگرانی برایتان به وجود بیاد که امکان اجرای تمام خواسته‌های شما را دارد یا خیر. اما جای نگرانی نیست. همانطور که تا به اینجای کار اشاره شد، وردپرس سیستم محتوای متن باز است. همین موضوع امکان گسترش کدها و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به وردپرس را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کند. برای کسانی که طراحی سایت با حداقل هزینه را در اولویت بالایی قرار داده‌اند، این امکان وجود دارد که با نصب افزونه‌ها، یا ویرایش کدهای وردپرس توسط افراد متخصص، برخی از نیازهای جانبی آنها برآورده شود.

قابلیت شخصی سازی و انعطاف پذیری زیاد

از دیگر ویژگی‌های مهم طراحی سایت ارزان قیمت با وردپرس قابلیت سفارشی سازی و پیاده کردن طرح‌های دلخواه شماست. شما در وردپرس می‌توانید UI مد نظر خود را روی صفحات مختلف سایتتان طراحی کنید. البته انعطاف پذیری وردپرس در طراحی سایت، فقط محدود به ظاهر سایت شما نیست. با استفاده از افزونه‌های مختلف که وردپرس یا توسعه دهندگان دیگر در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌توانید سناریو‌های جدیدی در سایتتان داشته باشید. پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال سایت ارزان قیمت هستند، نگران محدودیت‌های وردپرس نباشید. این سیستم مدیریت محتوا دسترسی‌های زیادی برای تغییر و شخصی سازی به شما خواهد داد.

مزایای سایت ارزان قیمت

در صورتی که ساخت سایت ارزان قیمت خود را به افراد متخصص سپرده باشید، می‌توانید آن را نقطه عطف کسب و کار خود بدانید. اولین مزیت داشتن یک سایت این است که شما می‌توانید دامنه‌ی جامعه هدف خود را گسترش بدهید. همچنین می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره خود و حرفه‌تان در اختیار ایشان قرار بدهید؛ بدون آن که نیاز باشد با آنها ملاقات داشته باشید.

سایت ارزان قیمت

در چه زمانی نباید از سایت ارزان قیمت استفاده کرد؟

تا به اینجای مطلب از مزایای سایت ارزان قیمت صحبت کردیم. ولی این به این معنا نیست که طراحی سایت به صورت کدنویسیِ کامل کاری بیهوده است. با وجود این که وردپرس یک سیستم قدرتمند است، اما ممکن است بنا به نوع پروژه شما، نیاز باشید که کار خود را با برنامه نویسی پیش ببرید. برای مثال، برای داشتن سیستمی که نیاز است سفارش دهنده و سفارش گیرنده در لحظه با هم در تعامل باشند، مانند اسنپ یا تپسی، وردپرس پاسخگوی نیاز شما نیست.

موارد مهمی که هنگام سفارش سایت ارزان قیمت باید بدانید

حال که شما تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفته‌اید باید به نکاتی توجه کنید. رعایت نکردن این نکات باعث می‌شود تا همین سرمایه مختصری که برای طراحی سایت خود کنار گذاشته‌اید هم به نتیجه نرسد. پس برای داشتن یک سیستم آنلاین موفق به موارد زیر دقت کنید:

  • انتخاب دامنه: نام دامنه یا همان آدرس سایت، اولین ویژگی است که مخاطب متوجه آن می‌شود. انتخاب دامنه‌ای که نامی متناسب با محتوای سایت شما داشته باشد، به گسترش کار شما کمک زیادی می‌کند.
  • تهیه هاست مناسب: هاست، بستری است که سایت شما روی آن قرار دارد. هر چه مشخصات فیزیکی هاست شما از نظر حجم، رم، پردازنده و … قوی‌تر باشد، سایت شما هم قدرت و سرعت بیشتری خواهد داشت.
  • خرید قالب آماده: قالب آماده اصلی‌ترین بخش سایت ارزان قیمت است. هنگام خرید قالب آماده حتما توجه داشته باشید که قابلیت‌های قالب با ویژگی‌هایی که برای سایتتان در نظر دارید همخوانی داشته باشد.
  • شفافیت در بیان خواسته‌هایتان: حتما در هنگام سفارش طراحی سایت، تمام خواسته‌ها و توقعات خود را به طور روشن با طراح سایت مطرح کنید. بسیاری از موارد هستند که شاید از نظر شما چندان مهم نباشند، اما از دید یک متخصص، باید پیش از شروع پروژه آنها را ارزیابی کرد.
خرید سایت ارزان قیمت

قیمت طراحی سایت ارزان به چه صورت محاسبه می‌شود؟

یکی دیگر از چالش‌های سفارش سایت ارزان قیمت، بحث تعیین هزینه پروژه است. درست است که در این نوع از طراحی سایت، کار با کدهای آماده پیش می‌رود؛ اما به این معنا نیست که پروژه‌ی شما آماده‌ی تحویل است! مواردی که در قیمت طراحی سایت ارزان موثرند عبارتند از:

  • تعداد صفحات: هر چه تعداد صفحات سایت شما بیشتر باشد، طبیعتا هزینه‌ای که باید برای طراحی سایتتان بپردازید بیشتر است.
  • نوع سایت: با توجه به نوع فعالیت سایت، هزینه ها متفاوت است. به طور مثال هزینه طراحی سایت شرکتی با هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و همچنین پزشکی و هنری و … متفاوت است.
  • امکانات سایت: برخی از امکانات جانبی‌ای که سایت‌ها نیاز دارند را می‌توان با نصب افزونه فراهم کرد. اما ممکن است افزونه‌ای که به آن نیاز دارید، نسخه رایگان نداشته باشد و شما ناچار به خرید آن افزونه باشید. در برخی مواقع هم ممکن است افزونه‌ها پاسخگوی نیاز شما نباشند. در این صورت باید یک فرد مسلط به برنامه نویسی بخش مورد نیازتان را کد نویسی کند. خرید افزونه یا پرداخت دستمزد برنامه نویس، مواردی است روی هزینه نهایی تاثیر گذار است.

پشتیبانی سیلروب از سایت‌ ارزان قیمت

تیم سیلروب برای تمام خدمات خود پشتیبانی 6 ماهه تا یک ساله ارائه می‌دهد و این مسئله ارتباطی با هزینه نهایی کار شما ندارد. پشتیبانی از سایت ارزان قیمت دقیقا مشابه سایر خدمات ما است. پشتیبانی سیلروب، رفع ارور‌های فنی، بررسی و برطرف کردن مشکلات ناشی از هاست، آپدیت وردپرس و افزونه‌ها، و همچنین از کار افتادن درگاه‌های پرداخت بانکی را شامل می‌شود. البته نیاز است که هنگام بستن قرارداد با شرایط سیلروب برای پشتیبانی موافقت کرده باشید. برای استفاده از پشتیبانی سیلروب نیاز به هزینه اضافه ندارید. ولی بایستی بر اساس آموزش‌هایی که هنگام تحویل سایت به شما ارائه می‌دهیم عمل کنید.

سخن پایانی

در عصر کنونی هیچ فعالیتی را پیدا نمی‌کنید که پیشرفت تکنولوژی روی آن بی‌تاثیر باشد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه دارید وارد دنیای فعالیت‌های مجازی شوید اما بودجه مختصری دارید، جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با پشتیبانی تیم سیلروب در ارتباط باشید و نسبت به بودجه‌ای که دارید برای سفارش طراحی سایت ارزان قیمت اقدام کنید.

در سیلروب تلاش ما بر ارايه خدمات و محصولی با کیفیت با قیمت ارزان و مناسب برای کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهایی که در ابتدای راه هستند میباشد

بستگی به نیاز شما و قابلیت های درخواستی در سایت میتوان از CMS یا برنامه نویسی از صفر استفاده کرد.

بله، همه ی سایت هایی توسط تیم طراحی سایت سیلروب طراحی و توسعه داده میشود شامل پشتیبانی خواهند شد.



مقالات مرتبط

زبان های طراحی وب سایت

در دنیای مدرن و دیجیتال امروز، وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به عنوان رابط اصلی بین سازمان‌ها و کاربران ایفای نقش می‌کنند. یک وب سایت موفق

Read More »
طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن و املاک

در دنیای امروزی پر از فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت به یکی از ابزارهای حیاتی برای جستجوی مسکن و خرید و فروش املاک تبدیل شده

Read More »
طراحی سایت املاک

طراحی سایت ارزان کرج

شاید آسان ترین و راحت ترین روش برای راه انداختن یک کسب و کار بدون هزینه‌های اضافه مثل اجاره، هزینه‌های آب و برق و گاز

Read More »
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها