ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس


امروزه اکثر افراد تجربه حداقل یک بار خرید اینترنتی را دارند. قابل پیش بینی است که به خاطر راحت‌تر بودن خرید اینترنتی کم‌کم راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی رونق بیشتری پیدا کند. در خرید اینترنتی مردم می‌توانند به راحتی و از داخل منزل، بدون این که نیاز باشد هزینه‌ی رفت و آمد بپردازند یا زمان زیادی برای رسیدن به فروشگاه از آنها گرفته شود، بین سایت‌ها مختلف گشت و گذار کرده و محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. بنابراین این موضوع، ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس را بیش از پیش مهم جلوه می‌دهد.

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

به دنیای کسب و کار آنلاین خوش آمدید!

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس دریچه ورود شما به دنیای کسب و کار دیجیتال است. البته راه‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد. برای مثال بسیاری از فروشندگان در سال‌های اخیر فعالیت خود را در اینستاگرام نیز ادامه داده‌اند. اما برای این که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی رسمی شناخته شوید، داشتن وبسایت ضروری است. با داشتن وبسایت شما می‌توانید برای اخذ مجوزهای رسمی مانند اینماد اقدام کنید. همچنین به دلیل وجود درگاه پرداخت در ساخت سایت فروشگاهی باوردپرس، مشتریان شما امکان پیگیری مبلغ واریزی و سفارش خود را به صورتی قانونی دارند. این کار باعث جلب هرچه بیشتر اعتماد مشتریان می‌شود.

پیشنهاد ما به شما وردپرس است

بسیاری از افراد در هنگام تصمیم برای ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس دچار تردید و وسواس می‌شوند. از آنجا که وردپرس ساختار پیش آماده‌ای دارد، بعضی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که ساخت یک سایت فروشگاهی وردپرسی در انتها خروجی ضعیفی به آنها خواهد داد. اما مطمئن باشید که اینطور نیست. برای این که در انتخاب وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی خود مطمئن شوید، بخشی از مزایای این کار را برای شما شرح می‌دهیم.

با وردپرس به راحتی کار خود را مدیریت کنید

اولین و مهم‎ترین ویژگی ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس سهولت در استفاده از آن و مدیریت راحت‌تر محصولات و مشتریان است. به علاوه، شما به عنوان کسی که هیچ سررشته و آشنایی قبلی با طراحی سایت و زمینه IT ندارید، با یک آموزش یک ساعته می‌توانید روش کار کردن با وردپرس را یاد بگیرید.

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

هزینه کمتری پرداخت کنید

یکی دیگر از مزایای غیرقابل چشم‌پوشی ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به برنامه نویسی است. با توجه به این که خود وردپرس کاملا رایگان است، فقط کافی است که هزینه جزئی بابت قالب خود بپردازید. به علاوه وردپرس افزونه‌های رایگانی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط در صورتی که به افزونه‌ی خاصی نیاز داشته باشید لازم است تا هزینه آن را پرداخت کنید. به علاوه، شما به متخصص وردپرس، به خاطر در دسترس بودن کدها دستمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.

سایتی زیبا و کاربرپسند در اختیار شماست!

طراحان و قالب نویسان خوش ذوق در سالهای اخیر، قالب‌ها وردپرسی بسیار زیبایی ایجاد کرده‌اند که به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کرده و در ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس استفاده کنید. از آنجا که بیشتر این قالب‌ها توسط متخصصان ui طراحی شده‌اند، از نظر اصول گرافیکی بسیار کم عیب و نقص هستند. بنابراین شما می‌توانید مطابق سلیقه و نیاز خود، بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به تهیه قالب وردپرس کنید.

سایتتان را به راحتی ارتقا دهید

همیشه و در همه حال، رشد و توسعه سایت بهترین روش برای پیشرفت است. در هر بار توسعه سایت، شما می‌توانید از تجربیات جدیدی که به دست آورده‌اید استفاده کنید و مواردی مانند مشکلات فنی سایت، بهینه سازی کدهای وردپرس، رفع ایرادات ux سایت و همینطور سئو را در سایت ارتقا دهید. مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود ما شما را به ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس تشویق کنیم، سهولت فوق‌العاده وردپرس برای این کار است. بنابراین، با کمی دوراندیشی متوجه خواهید شد ساخت سایت فروشگاهی وردپرسی تا چه میزان در ادامه می‌تواند برای شما مفید باشد.

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

حرف اول را در سئو بزنید

متاسفانه بسیاری از افرادی که قصد ورود به کسب و کار آنلاین را دارند، بر این باورند که به محض اتمام کار طراحی سایت، به راحتی می‌توانند به بهره‌برداری برسند. در صورتی که اینطور نیست. در حقیقت کار برندسازی یا همان برندینگ شما تازه بعد از طراحی سایت آغاز می‌شود. با ساخت یک سایت فروشگاهی وردپرسی می‌توانید مطمئن باشید که مشکل ساختاری در سایتتان از بابت سئو نخواهید داشت. چرا که وردپرس کاملا بر پایه سئو برنامه نویسی شده است. همچنین وردپرس امکانات فوق العاده‌ای برای بررسی و ارتقای سئو در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشتریان راه دور را نزدیک خود نگه دارید!

داشتن راه ارتباطی همیشگی با مشتریان، آرزوی هر فروشنده‌ای است! در گذشته فروشندگان تنها در مغازه خود می‌توانستند با مشتریان در ارتباط باشند. اما به لطف فروشگاه‌های اینترنتی، شما با در دست داشتن مشخصات تماس خریداران خود (مانند شماره موبایل یا آدرس ایمیل) می‌توانید در هر زمان به تبلیغات خود ادامه دهید و مشتریان را برای خرید دوباره از سایت فروشگاهی‌تان ترغیب کنید. اطلاع رسانی تخفیف‌ها، فروش فوق العاده، معرفی اجناس جدید و … از جمله تبلیغاتی است که پس از ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس می‌توانید انجام دهید.

نکات ساخت سایت فروشگاهی وردپرسی

در درجه اول، نوع محصولی که تصمیم دارید به فروش برسانید اهمیت دارد. برای مثال اگر بخواهید لباس بفروشید، یکی از امکاناتی که هنگام ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس به آن نیاز دارید، بخش انتخاب سایز و رنگ لباس است. ممکن است موجودی شما برای رنگ سبز یک لباس به اتمام رسیده باشد، اما رنگ بنفش هنوز موجود باشد. یا ممکن است سایز بزرگتری از یک لباس، قیمت بالاتری داشته باشد. اما این امکانات برای سایت فروش کتاب نیاز نیست. پس اول بایستی تواقعاتی که مشتری از سایت شما دارد را بدانید.

ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

نکته بعدی که ارتباط چندانی به بحث طراحی سایت و ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس ندارد، اما تاثیر به‌سزایی در رونق کسب و کار شما دارد، استفاده از تصاویر با کیفیت است. سعی کنید برای گرفتن عکس محصولات خود نهایت دقت و حساسیت را به کار ببرید. از زوایای مختلف عکس بگیرید تا مشتری شما بتواند راحت‌تر تصمیم بگیرد. اگر محصول شما نکته خاصی دارد که مشتری باید قبل از خرید از آن اطلاع داشته باشد، سعی کنید عکس واضحی از آن بخش بگیرید و در قسمت توضیحات محصول، آن را دقیق‌ شرح دهید.

بخش‌های ضروری برای سایت فروشگاهی

در کنار تمام محاسنی که فروشگاه‌های آنلاین دارند یکی از عمده مشکلاتی که کاربران را از خرید اینترنتی دلسرد می‌کند عدم حس اعتماد است. متاسفانه در خرید از فروشگاه‌های آنلاین امکان کلاه‌برداری بیشتر از فروش به شیوه سنتی و فیزیکی است. بنابراین ما در این بخش نکاتی را به شما گوشزد می‌کنیم که با رعایت این نکات هنگام ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس به راحتی بتوانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

  • درگاه پرداخت امن: حتما از یک درگاه پرداخت امن استفاده کنید. استفاده از درگاه پرداخت مطمئن، باعث می‌شود که هم مشتری به شما و کسب و کارتان اعتماد بیشتری کند، هم از بروز اختلالات پرداختی و مشکلات بعدی آن جلوگیری می‌کند
  • صفحه قوانین و مقررات: هنگام ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس به یاد داشته باشید که یک صفحه را به قوانین و مقررات سایت خود اختصاص دهید. این مقررات می‎تواند شامل قوانین ارسال محصول، شیوه عودت وجه در صورت لغو شدن سفارش، ساعات و روزهای کاری و … باشد
  • قرار دادن راه‌های ارتباطی: حتما یک راه ارتباطی آنلاین در سایتتان قرار دهید تا کاربران و مشتریان از این طریق بتوانند مستقیما با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. این کار باعث می‌شود آنها بتوانند قبل از خرید سوالات خود را بپرسند و از کارایی محصول اطمینان حاصل کنند.
ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

در نهایت به اینجا رسیدیم که...

مدت زمان زیادی از ظهور فروشگاه‌های آنلاین نمی‌گذرد اما تا امروز توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار کسب کنند. در بین افرادی که می‌خواهند آنلاین شاپ خود را داشته باشند، ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس طرفداران زیادی دارد. در این مقاله درباره لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم. به علاوه راهکارها و نکاتی بیان شد که حتما در هنگام سفارش طراحی سایت به کارتان خواهد آمد. در انتها، می‌توانید برای جزئیات بیشتر از طریق راه‌های ارتباط با سیلروب در تماس باشید تا به پاسخ تمام سوالات خود برسید.



مقالات مرتبط

زبان های طراحی وب سایت

در دنیای مدرن و دیجیتال امروز، وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به عنوان رابط اصلی بین سازمان‌ها و کاربران ایفای نقش می‌کنند. یک وب سایت موفق

Read More »
طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن و املاک

در دنیای امروزی پر از فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت به یکی از ابزارهای حیاتی برای جستجوی مسکن و خرید و فروش املاک تبدیل شده

Read More »
طراحی سایت املاک

طراحی سایت ارزان کرج

شاید آسان ترین و راحت ترین روش برای راه انداختن یک کسب و کار بدون هزینه‌های اضافه مثل اجاره، هزینه‌های آب و برق و گاز

Read More »
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها