ارتباط با سیلروب

شما می‌توانید برای تماس با سیلروب از شماره تلفن، و برای دنبال کردن ما در شبکه‌های اجتماعی از لینک‌های زیر استفاده کنید. 

تلگرام
ارتباط با سیلروب از طریق شماره تماس
واتس اپ
اینستاگرام
توییتر
لینکدین

تماس با سیلروب در روزهای کاری

ارتباط با سیلروب همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر به وسیله‌ی راه‌های ارتباطی قید شده برای شما ممکن است. همچنین از طریق پشتیبانی آنلاین موجود در سایت امکان تماس با سیلروب را دارید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاع از تعرفه‌های سیلروب یا ثبت سفارش خود با ما در تماس باشید.

تماس با سیلروب در ساعات و ایام غیر کاری

در روزهای غیر کاری همانند باقی روزها سیلروب آماده ارائه خدمات خود به صورت آنلاین با ثبت سفارش طراحی سایت و سئو و گرافیک میباشد.

ما در روزهای تعطیل هم از طریق راه های ارتباطی بالا و هم از طریق پشتیبانی آنلاین موجود در سایت پاسخگوی شما مشتریان عزیز سیلروبی هستیم.

برای ایجاد کسب و کار دیجیتال شما شامل طراحی سایت و سئو و خدمات گرافیک و هر خدمتی که برای به اوج رساندن شما و کسب و کارتان باشد کنار شما هستیم.

شبکه‌های اجتماعی سیلروب

ارتباط با سیلروب فقط محدود به شماره تماس و پشتبیانی آنلاین نیست. شما همچنین می‌توانید علاوه بر تماس با ما، از طریق سایر شبکه‌های اجتماعی از آخرین اخبار و نمونه کارهای سیلروب مطلع شوید و ما را دنبال کنید. ما, علاوه بر امکان پشتیبانی و اطلاع رسانی، کانال تلگرام سیلروب را برای اطلاع رسانی اخبار فناوری و تکنولوژی در حوزه طراحی سایت، سئو و … راه اندازی کرده‌ایم.

همین طور شما می‌توانید جهت تماس با در اینستاگرام سیلروب، ما را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید. در این پلتفرم می‎توانید از جدیدترین کارهای سیلروب در بخش طراحی گرافیک، طراحی UI، موشن گرافی، طراحی بنر و …  با خبر باشید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن ما در اینستاگرام از تخفیفات مناسبتی و امتیازات ویژه‌ی ما برخورددار شوید.

ما همچنین در شبکه‌هایی همچون توییتر، فیسبوک، لینکدین، یوتیوب و reddit نیز فعالیت خود را آغاز کرده ایم. ما در تمامی این پلتفرم ها کنار شما و کسب و کار دیجیتالتان هستیم.